Pozwalam sobie przekazać Państwu zaproszenie Rada Programowej do udziału w konferencji „Petent 2.0 czyli Contact Center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym” Odbędzie się ona w dniu 3 kwietnia w Warszawie. W ramach tego spotkania planowana jest dyskusja nad trendami modernizacji urzędów i czynienia ich bardziej przyjaznymi dla ludzi, a jednocześnie osiągania efektywności poprzez wykorzystanie różnych zdalnych kanałów dostępu, w tym także wdrażania w warunkach instytucji publicznych sprawdzonych od lat w biznesie rozwiązań Contact i Call Center. Ośrodek Studiów nad Cyfrowym Państwem współpracuje merytorycznie przy tej konferencji. Ze swoją prezentacją poświęconą idei otwartego urzędu wystąpi Tomasz Kulisiewicz, zastępca dyrektora Ośrodka.
Obecnie coraz więcej urzędów miast czy instytucji centralnych uruchamia swoje infolinie i rozwiązania jednego numeru dostępowego do danego urzędu. Na konferencji o swoich doświadczeniach opowiedzą przedstawiciele Warszawy, Poznania, Łodzi, Rzeszowa, Wrocławia – pionierów wdrożeń Contact Center w administracji samorządowej. Udział w konferencji dla przedstawicieli administracji publicznej jest bezpłatny.
Pełny opis konferencji dostępny jest na jej stronie: http://petent20.pl/
Polecane wpisy
Niemal wszystkie definicje inteligentnego miasta (niezależnie od wątpliwości językowych związanych z...
Mimo, że Internet rzeczy (Internet of Things - koncepcja w której zakłada się komunikację między ró...
Jednym z wiodących tematów przewodnich podczas realizacji przedsięwzięć z zakresu Smart Cities jest ...